Hmmm veel vragen over vakantiebestemming marokko!

Discussie in 'Marokko' gestart door moometje, 7 nov 2010.

1. moometje

moometje New Member

Lid geworden:
    28 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hihi,wij hopen in januari een weekje naar marokko te kunnen, de vragen:
    Kun je in januari nog genieten van de zon en de zee?
    Willen graag aan de kust, wat is een leuke plaats om te verblijven. Wie kan ons een leuk hostel/ bed and breakfast aanbevelen. We zijn niet zo onder de indruk van die grote hotels. Ik zit zelf te denken aan essouira...maar mischien is er wel een leuk stadje/ plaats wat net iets minder toeristisch is. Ok wie oooh wie heeft tips, suggesties ideeen voor mij. Alvast hartelijk dank daarvoor!

2. info@beamulder.nl

info@beamulder.nl New Member

Lid geworden:
    4 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Ingrid,
    Essaouira is een leuk plaatsje, maar na 2 à 3 dagen heb je het wel gezien. In januari is het geen strandweer. Verder ben ik niet zo bekend aan de kust.
    Als je echt warmte en zon wilt, dan zul je richting Sahara, dus zuiderlijker, moeten gaan. Voorbij het hoge Atlasgebergte. Daar heb je de Vallée du Draa, echt prachtig met woestijnstadsjes als Zagora of nog verder zuidelijker Mhamid. Merzouga is Sahara en ligt wat noorderlijker. En ook het Saghrogebergte is dan aangenaam, met name de zuidkant. Succes en veel plezier. Marokko is echt een prachtig land.
    Groet, Bea

3. Van zee tot woestijn

Lid geworden:
    21 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik heb ook zelf een reisbureau in marokko, wie wil graag van een aantrekkelijke reis in marokko profiteren? boek maar je vliegticket maakt niet uit waar, naar casablanca vliegveld of Marakkech, wie wilt land van duizend nacht en een nacht ontdekken? wie wilt koningssteden zien ? wie wil echt woestijn met kameel tochten eens oefenen? wie wil gewoon vandaag is een prachtig daag en morgen is een andere dag voelen ?

4. Beleefmarokko.nl

Beleefmarokko.nl New Member

Lid geworden:
    9 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Kennismaking
    Ik ben Mohamed, 32 jaar oud en al 27 jaar woonachtig in Nederland. Tijdens een van mijn laatste reizen naar familie in mijn geboorteland werd ik vergezeld door een aantal goede vrienden. Ik heb hen meegenomen naar verschillende uithoeken van Marokko, om ze kennis te laten maken met mijn cultuur en het prachtige, afwisselende landschap. Door het delen van deze ervaring en de enthousiaste reactie van mijn reisgenoten, is het idee gaan groeien om ook voor anderen reizen te organiseren.

- Betaalbare 12 daagse reis door Marokko, onder begeleiding van de initiatiefnemer en reisleider Mohamed .
    -Een uitgebreid programma waar u van dichtbij kennis maakt met de cultuur en natuur van het kleurrijke Marokko.

- Ervaar de ongekende rust van de Sahara en beleef een onvergetelijke zonsondergang.
    -950 EURO Inclusief : Overnachtingen in verschillende hotels, ontbijt, lunch, avondeten, excursie naar de Sahara , vervoer.
    - In overleg zijn meerdere activiteiten mogelijk zoals quat rijden en kamelentocht, de kosten hiervoor zijn niet inbegrepen.

Groetjes Mohamed beleefmarokko@gmail.com

5. JellevB

JellevB New Member

Lid geworden:
    4 nov 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Ingrid, dit jaar heb ik voor het eerst Marokko ervaren. En ik heb de tijd van mijn leven gehad, ik heb een stedentrip gedaan onder andere Marrakech en Ouarzazate. Ik heb mijn ticket geboekt met ryanair wat echt spotgoedkoop was en een <a href="http://www.myresidencemarrakech.com/excursies/1/">Marrakech excursie</a> gehouden.

Deel Deze Pagina