wil appartement huren dicht bij het centrum tanger.

Discussie in 'Marokko' gestart door nezha aberkan, 11 mei 2009.

1. nezha aberkan

nezha aberkan New Member

Lid geworden:
    11 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    hello wil voor 1 week een appartement huren....heeft iemand hier in nederland intresse om zijn of haar appartement te huren voorr periode 5juli tot met 10 juli......Het is voor een goed doel....ik probeer wat mensen te helpen. Een eigen weg te vinden..het zijn arme mensen die daar werken. alleen heb ik geen verblijf. het is alleen voor mijzelf mijn man en zoontje.het is een projekt die ik zelf ben begonnen.....Om te kijken of ik iets kan doen om terug te gaan....Dit is een begin als ervaring. om door te geven aan mensen die in nederland terug willen voor altijd naar hun land.....deze korte periode probeer ik mensen daar in hun eigen land te steunen om zelfstandig te werken.Wie o wie kan mij hierbij steunen nu alleen om een korte verblijf plaats te hebben van een weekje....heeft u een leegstaande appartement met een fisabilah lage prijs voor a 2 personen en kind....ik vertrek gelijk en laat alles netjes achter. Als u zelf mij bij deze prohekt wil aansluiten. Kunnen we samen veel meer betekenen. ik probeer een schildersbedrijf te starten.....graag alle medewerking welkom.....samen kunnen we veel bereiken. nsahelah.ik wil alleen even tanger leren kennen en haar mogelijkheden.ben wel moeder wonend in amsterdam met kind. me man komt uit marokko...ik probeer hem en een aantal goede betrouwbaare mannen te helpen iets van hun talent op te bouwen. alle investeringen zijn welkom.....we kunnen partners worden...In alle betrouwbaarheid van allah subhana. fisabilah.... n (hier in nederland heb ik het concept voorr hangjongeren opgericht.....om marokkanen te helpen vooruit te gaan....nsahelah mocht het projekt slagen wil ik terug eindelijk voorgoed.....ik adem niet meer hier in Nederland.... alleen reageren als je godsgemoed heb om het juiste te doen samen met mij.....dus alleen sirieus reacties graag/ook als u al een bedrijf bent/ of in mij wil investeren.Ik neem de actie wel naar succes. In allahs weg.

2. nezha aberkan

nezha aberkan New Member

Lid geworden:
    11 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    aberkan7@hotmail.com is mijn email voor bovenst berichtje appartement huren in tanger.

Deel Deze Pagina